EEN GOED GEVOEL

5 vragen aan Mirjam van den Broek – Rayonmanager Noord

EEN GOED GEVOEL

5 vragen aan Mirjam van den Broek – Rayonmanager Noord

5 vragen aan Mirjam

1 – Als rayonmanager ben je een spin in het web van uitvoerders, wegbeheerders en de specialisten op de weg. Hoe zorg je ervoor dat de communicatie vlot verloopt?

‘’Aanname is de moeder van alle fouten’’, daar ben ik van overtuigd. Vandaar dat ik veel waarde hecht aan goede en heldere communicatie. Daar ben ik grondig in. Ik probeer de communicatie lijntjes met mijn klanten kort te houden en ruis weg te nemen.

2 – Hoe hou je de opdrachtgevers op de hoogte van de innovaties en productontwikkelingen?

Tijdens mijn bezoeken aan klanten vertel ik over onze nieuwste snufjes. Zo blijven onze klanten op de voorhoede.

3 – Van den Broek staat bekend als een bedrijf die tot het uiterste gaat voor haar klanten en erg flexibel is. Waar ligt volgens jou de grens van die flexibiliteit?

Die grens ben ik nog niet tegen gekomen. Als familiebedrijf gaan we vol voor onze klanten. De verhalen van verraste klanten, die niet hadden durven dromen dat wij het tóch nog konden fixen… daar krijgen wij een grote glimlach van.

4 – Wat geeft jou een goed gevoel aan het einde van een werkdag?

Het klinkt cliché, maar een tevreden klant geeft mij een goed gevoel. Daar doe ik dit werk voor. Niet om snel te scoren, of geld te verdienen. Maar om goed werk te leveren en blije klanten te maken.  Als we dat als team hebben weten te bereiken, ga ik voldaan naar huis.

5 – Op welke punten kan het asfaltonderhoud in Nederland nog beter en welke rol wil je daar de komende jaren in spelen?

Ik zou graag zien dat opdrachtgevers meer focus krijgen op de lange termijn. Door bijvoorbeeld meer in te zetten op scheurreparatie kan een wegdek veel langer mee gaan en kostbaar groot onderhoud uitgesteld worden. Een investering die zich dubbel en dwars terug betaald. ‘Waardeer het, repareer het!’

Wij zoeken jou!

2 vacatures