Uitvlakken van rijsporen in asfalt

Uitvlakken van rijsporen in asfalt

Het definitief repareren van kleinschalige asfaltschade

De toerit van de ambulances is weer vlak

In en toeritten van een spoedeisende hulp moeten vlak zijn. Niet alleen bij aanleg van het nieuwe wegdek, maar ook in de jaren daarna. Op het parkeerdek van het verzamelpunt van de EHBO post in Arnhem ontstonden echter verzakkingen en spoorvorming. De diepte hiervan liep op sommige locaties op tot 50mm. Ambulances en hun patiënten werden hierdoor gehinderd. De beheerder zocht naar duurzaam herstel zonder er een grote operatie van te maken. Men zat niet te wachten op grote frezen, walsen en asfaltmachines.

Een belangrijk voordeel is dat de reparaties kleinschalig kon worden uitgevoerd met zeer beperkte verkeersoverlast.

Kleinschalig schades aan asfalt worden duurzaam gerepareerd met 2 componenten VB asfaltebeton. Een product wat zich goed laat verwerken en beschikbaar is in meerdere gradaties. Zo kunnen diepere en oppervlakige schades tegelijkertijd gerepareerd worden. Doordat men het reparatieproduct naar 0  het uitgevlakt ontstond er weer een uiterst vlak resultaat.

Deze uitgevoerde reparatie is wat sterkte betreft vrijwel gelijk aan warm asfalt. Een belangrijk voordeel is dat de reparatie kleinschalig kon worden uitgevoerd met zeer beperkte verkeersoverlast. Binnen een uur was de reparatie weer begaanbaar. Ook voor zwaar en wringend verkeer.

Wij zoeken jou!

2 vacatures